Miks me Swedbank´i LHV vastu välja vahetasime?
Aeg-ajalt kirjutame avatud kaartidega ETS Logistika köögipoolest. Seekord räägime pangateenustest, mida kasutame.
2014.aastal lõpetasime Swedbank´ga koostöö ning lõime käed LHV´ga. Miks?
LHV´s puuduvad maksete teenustasud (välja arvatud välisvaluutaga arveldamisel ning EUR makse korral Euroopa Liidu välisesse riiki). Teenustasude pealt hoiame kuus kokku ca 70 eurot. See summa hinge kinni ei löö, aga aastate peale koguneb omajagu. LHV plussiks on lihtne euro konverteerimine välisvaluutasse. Teostus on kerge ning platvorm arusaadav. Swedbank´i puhul oli see vastupidi ning raiskasime palju aega infotelefoniga suhtlemise peale.
Infotelefon: number, kust peaks alati abi saama. LHV infotelefon on tihti küll hõivatud, aga pakutakse tore lahendus: “Oota või helistame sulle tagasi.” Viimane valik on igati meelepärane ning igal korral on tagasi helistatud.
Keerulisemate küsimuste korral LHV on alati ise huvitatud ja kaasatud kuni olukorra lahendamiseni. Sealne klienditeenindaja uurib ja helistab tagasi (kasvõi mitu korda) kuni asi lahendatud on. Super.
LHV´s oli meie internetipanga „default“ koondvaade alguses 2-3 kuud (täpselt ei mäleta), mis meile ei sobinud. Soovisime seda muuta. Helistasime ning küsisime, kas saame seda redigeerida endale mugavamaks. Vastus: „Teie ise ei saa, aga meie IT-mees saab selle ära teha, nii kuidas soovite“. Järgmisel hommikul oli pilt selline, nagu meie soovisime.
See ei ole ood LHV´le ega Swedbank´i laimamine, vaid meie nägemus nüanssidest, mis on kliendile olulised, valdkonnast olenemata.
Oleme oma valikuga rahul ning püüame oma klienditeeninduses olla sama tublid (või tublimad) kui LHV.