
Koosoleku läbiviimine efektiivselt ETS Logistika näitel
Arvame, et koosoleku läbiviimine peab olema efektiivne ja läbimõeldud. Miks?
Põhjus on väga lihtne. Koosolekud on väga kallis juhtimise vorm, sest see tähendab suure hulga inimeste töö katkestamist ning aeg maksab.
Siinkohal filmisime ETS Logistika reedest üldkoosolekut ning toome välja meie mõtted:
• ETS Logistika koosolek toimub reedeti kell 16.50, kestvusega 10 minutit. 16.50, sest too hetk on meie töös kõige vaiksem periood. Muul ajal off´i minek ajaks kliendid marru
• Koosoleku alguseks peavad olema täidetud tulemustahvlid: tahvlile märgitakse antud nädala mõõdikud ja KPI´d
• Koosoleku ajal on telefonid, arvutid ja raadiod kinni
• Koosolek algab ja lõppeb õigel ajal
• Koosolekul on agenda: toimuvad kindlad tegevused, mitte huupi jutustamine
• Osalejad asetsevad sedasi, et kõik näeksid tahvlile märgitut
• Koosolek toimub seistes: see tagab fokusseerimise ning väldib laialivalguvaid jutuajamisi
Videost on näha, et kontrollitakse nädala tulemusi. Hindamise aluseks on mõõdikud ja KPI´d, mis on lahterdatud kolme gruppi: kvaliteet, efektiivsus ja kulu. Kõrvalekallete korral, lepitakse kokku, mida ja millal tehakse, et probleemi juurpõhjus ja lahendus üles leida. Probleemi ei lahendata koosoleku ajal.
Miks ei lahendata probleeme koosoleku ajal? Kui probleem puudutab ühte või väikest gruppi osalejaid, siis ei ole mõistlik teiste osalejate aega raisata. Keerulisemad probleemid võetakse ette PPP ajal. Loe SIIT, mis on PPP.
Lisaks kontrollitakse ETS Logistika koosoleku ajal probleemitahvlit. Kontrollitakse, kas varasemad probleemid on lahendatud ning kas on tõstatatud uusi probleeme.
Kui teemad arutatud, minnakse nädalavahetust nautima 🙂