Muutsime kliendi rahulolu mõõtmise põhimõtteid
Kirjutas Lene Aadli
2014.a jätkame ETS Logistikas klientide like´de mõõtmist. Lisaks 100 viimasele tellimusele, hakkame mõõtma ka 2014.a koondseisu, mõõtmaks nii lühiajalist kui ka pikaajalist klientide poolset hinnangut.
Klient saab transporditeenust hinnata kolmel viisil:
• „Like“
• Rahulolu
• Ei jäänud rahule
Eesmärk on ikka like´de hulk, mitte ainult rahulolev klient. Iga protsent üle 87 on super. Lisaks viimase 100 kliendi näitajale, jälgime edaspidi ka 2014. aasta koondseisu, ehk like´de protsenti kogu perioodil.
Täna 17.01.14, on viimase 100 kliendi hinnang meie tööle 86 „like´“ (sisaldab veel ka 2013. a. mõju), kuid 2014 koondseis on hetkel 90% „like´i“.
Pingutame ja punnime edasi, sest õnnelik klient teeb meid ennast ka õnnelikuks 🙂