Transport ja logistika uksest ukseni | ETS LogistikaTransport ja logistika uksest ukseni | ETS Logistika

Muutsime kliendi rahulolu mõõtmise põhimõtteid

Lene_Aadli_1

Kirjutas Lene Aadli

Kliendi like'd mõõtmise kasulikkus transpordi ettevõttes

2014.a jätkame ETS Logistikas klientide like´de mõõtmist. Lisaks 100 viimasele tellimusele, hakkame mõõtma ka 2014.a koondseisu, mõõtmaks nii lühiajalist kui ka pikaajalist klientide poolset hinnangut.

Klient saab transporditeenust hinnata kolmel viisil:

• „Like“

• Rahulolu

• Ei jäänud rahule

Eesmärk on ikka like´de hulk, mitte ainult rahulolev klient. Iga protsent üle 87 on super. Lisaks viimase 100 kliendi näitajale, jälgime edaspidi ka 2014. aasta koondseisu, ehk like´de protsenti kogu perioodil.

Täna 17.01.14, on viimase 100 kliendi hinnang meie tööle 86 „like´“ (sisaldab veel ka 2013. a. mõju), kuid 2014 koondseis on hetkel 90% „like´i“.

Pingutame ja punnime edasi, sest õnnelik klient teeb meid ennast ka õnnelikuks 🙂

Küsi pakkumist
vastame minutitega.

Meil on hea meel kirju saada! Kirjuta oma hinnapäring või küsimused allolevasse vormi, saada ära ja me vastame Sulle kohe!